HTML

Licenc

Creative Commons License
Ezek a művek NezumiKeratomi, Lemúr Miki és rrroka, valamint vendégszerzők írásai. Ők ezen a blogon Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License alatt publikálnak.
A felhasználáshoz kérd az engedélyüket!

Havi talpalávaló

Ehavi talpalávalónk Lemúr Miki ajánlásával:



FUNKorporation: Hold on Through



 

fbcsoport.jpg

Kövess minket a Facebookon is!

 

erdifutovagyok.jpgÉrdi futó vagy? Én meg a BSI érdi futónagykövete! Ha szívesen futnál egy érdi közösséggel, akkor:

Csatlakozz a futócsoportunk FB oldalához!

Utolsó kommentek

Címkék

#blackhole (1) 10 km (1) 12 órás futás (1) 15km (1) 20 (1) 2011 (1) 2030perc futás (2) 2S (1) 3vulkán (4) 4up4down (1) 6 órás futás (1) achilles (1) achilles-ín (1) alacsony-tátra (1) Ambit (1) amorf lovagok (1) Anna-hegy (1) aonijie (1) Arberland Trail (1) arberland ultra trail (1) áron (1) Athén (1) Athén Authentic Marathon (1) átmozgatás (1) Auerhahn trail (1) aurerhahn trail (1) autós (1) a hátunk mögött (6) balaton (12) balaton maraton (5) balaton szupermaraton (10) Balaton Szuper Maraton (3) Balaton Trail (1) Balboa-kör (4) bánya (3) bátortábor (1) bécs-pozsony-budapest (6) bejárás (1) betegen futni (1) betegség (1) betonnt (1) beurer pm45 pulzusmérő óra (1) BGy (1) bitliszbá (10) black sheep trail (1) blog (4) blogajánló (3) borvidék félmaraton (2) Börzsöny (1) Börzsöny Trail (1) bozót (1) Breaking2 (2) bringázás (2) BSZM (5) Budai Kilátások (1) budai trail (4) budapest (2) Bükk (3) camelback (1) chifutás (4) chifutás tanfolyam (1) Classic Balboa (1) Csobánc (2) Csobánc Vertical (1) csonthártyagyulladás (2) csősál (1) csúszásgátló (1) decathlon (2) délibáb félmaraton (1) dioptriás futónapszemüveg (1) diósd (1) dobzse (1) domb (7) dombos útvonal (48) Dömösről jöttünk (1) duna gát (68) dupla decaironman (1) dupla élmény (4) eBay (1) edzés (251) edzésterv (7) éhség (1) éjszakai futás (2) eliud kipchoge (1) elmaradt (1) első maraton (3) Eltévedés (2) endomondo (2) endorfin (3) érdekesség (1) érdifutóvagyok (1) érdi hendikep (13) Érdi szilveszteri futás (1) érdkörbe (1) Erzsébet-kilátó (2) európa bajnokság (1) fartlek (4) felkészülés (2) félmaraton (27) fényvisszaverő mellény (3) foci (1) fogyás (1) fotók (3) fotókutya (3) fundoklia (45) fuss csepel (1) fuss te is (1) FutaNyerges (1) futapest (1) futás (359) futas. (1) futás. (2) futócipő (19) futócipő app (2) futócipő mosása (1) futócipő tapasztalat (4) futócipő teszt (4) futócucc (20) futocuccok.hu (1) futódzseki (1) futófotó (2) futóiskola (1) futókutya (5) futónagykövet (1) futóparti (6) futottak már (1) Gánt Trail (1) garmin (1) gát (2) Gazdagréti Tavaszindító Futóverseny (1) generali futógála (1) gent (1) gerecse trail (2) gerinctorna (1) GPS (5) gpx (1) GTX (1) GTX futócipő (1) gútai vízkereszt maraton (7) hárosi-öböl (1) hátunk mögött (24) havi (1) havi powersong (15) hellotrails (1) hello fellegvár (1) hello pilis trails (1) hendikep (8) heti powersong (2) hideg (1) hipotermia (1) hírek (4) (3) Hogy sújt minket ez a gyönyörű kurvaélet. (1) holtpont (1) hőségriadó (3) hosszútáv (1) hosszutav (9) hosszutav. (2) hosszutav blog (1) humor (1) húszszoros ironman (1) ilovebalaton (1) ineos159 (1) instagram (21) interjú (1) intersport (1) it szalag (5) jazz (1) jótékonyság (1) jótékonysági futás (3) k100 (1) kalandfutás (3) kalenji (7) kalenji kiprun trail mt (1) Kalenji Protect 1000 (1) Káli-medence (9) Káli futás (3) karmelegítő (1) kékes (3) kékkút (1) keresztedzés (1) kihívás (1) kinizsi százas (1) Kiskör (2) kolozsvár (1) komáromi erőpróba (1) konfliktus (1) közkút (2) közösségi futás (1) kropkó péter (1) ktf20 (2) kutya (3) lágymányos (1) limonádé (1) linz (1) Linz Marathon (2) Lőrincz Olivér (1) magasles (4) marathon (2) maraton (48) maratoni felkészülés (18) maratoni tervek (5) maratonka (1) maratonman (1) maratonszűz (1) margitsziget (1) maszk (1) mátra (5) mátra trail (1) medvedisznóember (2) meztelen (1) mikulás futás (2) minimaraton (1) mp3 (1) muflon (1) Nagykör (2) nagytétény (10) nemmegy (10) night run (1) nike (9) nike+ app (3) nike alvord (1) nike futóklub (1) nike lunarglide (1) nike pegasus (1) nike vomero (2) nike zoom structure (1) NN Ultrabalaton (2) nordic-walking (2) nordicwalking (8) Normafa (1) No pasarán! (1) Nulladik Balaton Trail (1) nyújtás (2) omni 10 (1) omni 12 (2) Optivita (2) optivita100 (1) optivita ultrafutó kua (1) orfű (1) orrszarvúbogár (1) Őrség (1) oruxmaps (1) őszibarack (1) p.o.d. (1) pannonfunk (3) peldakepeink (2) phoenix (1) phoenix 5 (1) phoneix 6 (1) piros85 (6) plandurance (3) polar (2) Polar RCX5 (1) polar rs800 (1) powersong (35) puki (1) pulzuskontroll (5) pulzusmérés (5) pulzusmérő (6) rádió (1) résztáv (7) Róka és a komák (2) Róka és a komék (2) Runners World (1) runtastic (10) saaby (1) Salomon Szentendre Trail (1) Salomon Ultra-Trail Hungary (1) sár (1) sárd utca (4) Sárvár (1) saucony (11) scorpions (1) sean conway (1) sérülés (6) siófok (2) Sopron Trail (1) sört adni ér (1) sóskút (1) sparmaraton (5) spar maraton (14) stabil cipő (2) staféta (1) Suhanj!6 (1) Süle Zsolt (1) süti (1) Suunto (1) szekszárdi borvidék félmaraton (2) szelidi-tó futás (3) Szénás-kör (7) Szentendre trail (1) szentivánéji futás (1) Szentlászló Trail (1) Szent Iván éj (1) szigetkör (1) szíjcsere (1) Szőlőskör (1) Tájékozódás (2) tajga trail (1) talpalávaló (57) talpbetét (1) talpi ín gyulladás (1) tapasztalat (1) tárnoki tófutás (2) tartósteszt (1) tátra (1) térdkoptatás (1) terep100 (1) terep50 (2) terepfutás (90) terepfutás.hu (1) terepfutócipő (3) terepfutó edzésterv (1) terepverseny (35) terep hétvége (1) terheléses vizsgálat (2) teszt (1) titkos edzésterv (3) (3) tókör (1) tóparti (5) tóparti futóparti (10) túra (1) turistafutás (3) tv műsor (1) Ultra-trail Hungary (2) ultrabalaton (25) ultrafutás (29) ultramaraton (10) ultratrail (5) UTH (4) UTH55 (2) útvonal (3) vacsora (1) vadlán (2) Vadlán Ultra Trail (2) váltó (5) városnézősfutás (1) vélemény (2) velencei (8) velencei tó (8) Verőce éjszakai trail (1) verseny (103) versenynaptár (1) Vértes (3) Vérteskozma RocknRoll (1) Vértes Terep Maraton (3) vertical (1) videó (2) vivicitta (1) Vonyarcvashegy (2) VTM (5) we were born to fly (1) withwind (1) wps (1) yi chi (1) yoloka (1) yourstruly (10) youth of the nation (1) yt25 (5) yt50 (4) Címkefelhő

Fuss, ahogy jól esik!

2010.02.22. 06:34 rrroka

Oda, hendikep, vissza

Címkék: edzés verseny futás érdi hendikep

Szombaton volt az idei második hendikep Érden. A többiek nem nagyon értek rá, és mivel a héten akkor futottam másodszor a szerdai kifingatás után, úgy döntöttem futva közelítem meg helyszínt.
Ez odafele 5,75 km dombot jelentett, és kicsit sietnem kellett mert késésbe voltam. Mire odaértem el is rajtolt a futók pontosabb fele, én meg még szusszantam pár percet az indulás előtt, mert tempós futást terveztem. Közben Drzsó (Zsófi, ő hívott minket januárban erre a versenyre az edzesonline-on) már lenyomta az első körét, és érdeklődésemre, hogy jó-e a pálya azt mondta: technikás. Nem látszott túl sarasnak, így azt gondoltam nem lehet vészes. Utóbb persze rájöttem, hogy az az olvadó latyakos hó mosta le róla  a sarat...
Szóval nekivágtam az öt kirinek erdőn-mezőn-hegyen-völgyön-dombokon át, és már rögtön az elején szembesültem a  locspoccsal. Volt választásom, hogy nagy, vagy mégnagyobb jeges tócsába lépek. Itt még válogattam, és nagyjából kerülgettem őket. Az erdős rész frankó volt, a fenyőfák alatt a puha tűleveles avarban még nem olvadt el a hó. A lövészárkok mellett sem, ott inkább a rejtőző kövekre kellett ügyelni. aztán jött az olvadt rész. Gyakorlatilag mindegy volt hova lépek, elmerültem, és beáztam. Szerencsére futásnál a lába nagyon átmelegszik, így csak pár lépésig érzi az ember a jeges lét a lábujjai között bugyogni. Kb a pálya felénél, a fenti kanyarban kezdtem utolérni az előttem indulókat, itt nagyon sokat segített a tempó megtartásában a hendikep futások lényege, vagyis a motiváció, hogy beérjem az előttem futókat. Hellóhajrát köszöngetve csörtettem el a szintén útviszonyokkal küzdő sporttársak mellett. Elég sokan voltak, a dombig vagy nyolc embert értem be. A domb alján tesóm és kisfia szurkolt, nagyon örültem nekik, mert nem hittem, hogy ilyen időben is kijönnek az erdőbe végigkommandózni a pályán. Tesóm később mesélte, hogy több futó is irigyen nézte a nagy, vízálló bakancsát, és megjegyezték, hogy neki volt igaza a lábbeliválasztást illetően.
A domb konkrétan futhatatlan volt. Az előttem haladó három srác is belegyalogolt a tetején, de én az alján azt gondoltam, nekem menni fog. Hát nem ment. Volt egy pont, ahol a húsz centis hóban gyakorlatilag értelmetlen lett volna futva menni. A domb tetején aztán beletepertem az utolsó kilométer és a többihez képest sima erdei út tudatában. A pálya végén lévő jeges tócsákkal már nem is törődtem, átrongyoltam rajtuk, és beestem a célba.
Kiköptem a tüdőmet és bemondtam az időmet: 28:21.
Otthon megnéztem a hendikep eredménylistáján, az előző havi amit a retekkel futottunk,  meglepődve konstatáltam, hogy az 28:22 lett. Egy nyavalyás másodpercet javítottam, és tényleg kifutottam magam. Rettenetes volt a pálya, de nagyon élveztem. Kihívás volt.
Járkáltam és néztem a többi befutót. Ők sem voltak sárosak, de a tócsákat nem nagyon kerülgették. A futócipők megkapták a magukét. Befutott Drzsó a második (harmadik...?) köréről, beszélgettünk picit, majd fázni kezdtünk így mondtam, hogy mennék haza. Egy pár sarokig együtt mentünk, közben nekem járt a pofám, az oxigénhiány rövidre zárta a szám és az agyam közti utat, mindenfélét összevissza beszéltem, nem is emlékszem mit. :) Drzsónak még Törökbálintra kellett hazafutnia, én pedig nagyon örültem, hogy csak öt kiri vár rám hazáig és az végig dombnak lefele...

- idő: 01:30:28
- táv: 16.56 km
- tempó: 05:27
- oda-vissza pálya, edzésnapló

A következő érdi hendikep időpontja március 20.
Utána szemétszedés a környéken! Van mit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hosszutav.blog.hu/api/trackback/id/tr251779964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása