HTML

Licenc

Creative Commons License
Ezek a művek NezumiKeratomi, Lemúr Miki és rrroka, valamint vendégszerzők írásai. Ők ezen a blogon Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License alatt publikálnak.
A felhasználáshoz kérd az engedélyüket!

Havi talpalávaló

Ehavi talpalávalónk Lemúr Miki ajánlásával:



FUNKorporation: Hold on Through



 

fbcsoport.jpg

Kövess minket a Facebookon is!

 

erdifutovagyok.jpgÉrdi futó vagy? Én meg a BSI érdi futónagykövete! Ha szívesen futnál egy érdi közösséggel, akkor:

Csatlakozz a futócsoportunk FB oldalához!

Utolsó kommentek

Címkék

10 km (1) 12 órás futás (1) 15km (1) 20 (1) 2011 (1) 2030perc futás (2) 2S (1) 3vulkán (4) 4up4down (1) 6 órás futás (1) achilles (1) achilles-ín (1) alacsony-tátra (1) Ambit (1) amorf lovagok (1) Anna-hegy (1) aonijie (1) Arberland Trail (1) arberland ultra trail (1) áron (1) Athén (1) Athén Authentic Marathon (1) átmozgatás (1) Auerhahn trail (1) aurerhahn trail (1) autós (1) a hátunk mögött (6) balaton (12) balaton maraton (5) balaton szupermaraton (10) Balaton Szuper Maraton (3) Balaton Trail (1) Balboa-kör (4) bánya (3) bátortábor (1) bécs-pozsony-budapest (6) bejárás (1) betegen futni (1) betegség (1) betonnt (1) beurer pm45 pulzusmérő óra (1) BGy (1) bitliszbá (10) blog (4) blogajánló (3) borvidék félmaraton (2) Börzsöny (1) Börzsöny Trail (1) bozót (1) Breaking2 (2) bringázás (2) BSZM (5) Budai Kilátások (1) budai trail (3) budapest (2) Bükk (3) camelback (1) chifutás (4) chifutás tanfolyam (1) Classic Balboa (1) Csobánc (2) Csobánc Vertical (1) csonthártyagyulladás (2) csősál (1) csúszásgátló (1) decathlon (2) délibáb félmaraton (1) dioptriás futónapszemüveg (1) diósd (1) dobzse (1) domb (7) dombos útvonal (47) Dömösről jöttünk (1) duna gát (68) dupla decaironman (1) dupla élmény (4) eBay (1) edzés (251) edzésterv (7) éhség (1) eliud kipchoge (1) elmaradt (1) első maraton (3) Eltévedés (2) endomondo (2) endorfin (3) érdekesség (1) érdifutóvagyok (1) érdi hendikep (13) Érdi szilveszteri futás (1) érdkörbe (1) Erzsébet-kilátó (2) európa bajnokság (1) fartlek (4) felkészülés (1) félmaraton (27) fényvisszaverő mellény (3) foci (1) fogyás (1) fotók (3) fotókutya (3) fundoklia (45) fuss csepel (1) fuss te is (1) FutaNyerges (1) futapest (1) futás (359) futás. (2) futas. (1) futócipő (18) futócipő app (2) futócipő mosása (1) futócipő tapasztalat (4) futócipő teszt (4) futócucc (19) futocuccok.hu (1) futódzseki (1) futófotó (2) futóiskola (1) futókutya (5) futónagykövet (1) futóparti (6) futottak már (1) Gánt Trail (1) garmin (1) gát (2) Gazdagréti Tavaszindító Futóverseny (1) generali futógála (1) gent (1) gerecse trail (2) gerinctorna (1) GPS (5) gpx (1) GTX (1) GTX futócipő (1) gútai vízkereszt maraton (7) hárosi-öböl (1) hátunk mögött (24) havi (1) havi powersong (15) hellotrails (1) hello fellegvár (1) hello pilis trails (1) hendikep (8) heti powersong (2) hideg (1) hipotermia (1) hírek (4) (3) holtpont (1) hőségriadó (3) hosszutav (9) hosszútáv (1) hosszutav. (2) hosszutav blog (1) humor (1) húszszoros ironman (1) ilovebalaton (1) ineos159 (1) instagram (21) interjú (1) intersport (1) it szalag (5) jazz (1) jótékonyság (1) jótékonysági futás (3) k100 (1) kalandfutás (3) kalenji (7) kalenji kiprun trail mt (1) Kalenji Protect 1000 (1) Káli-medence (9) Káli futás (3) karmelegítő (1) kékes (3) kékkút (1) keresztedzés (1) kihívás (1) kinizsi százas (1) Kiskör (2) kolozsvár (1) komáromi erőpróba (1) konfliktus (1) közkút (2) közösségi futás (1) kropkó péter (1) ktf20 (2) kutya (3) lágymányos (1) limonádé (1) linz (1) Linz Marathon (2) Lőrincz Olivér (1) magasles (4) marathon (2) maraton (48) maratoni felkészülés (18) maratoni tervek (5) maratonka (1) maratonman (1) maratonszűz (1) margitsziget (1) maszk (1) mátra (5) mátra trail (1) medvedisznóember (2) meztelen (1) mikulás futás (2) minimaraton (1) mp3 (1) muflon (1) Nagykör (2) nagytétény (10) nemmegy (10) night run (1) nike (9) nike+ app (3) nike alvord (1) nike futóklub (1) nike lunarglide (1) nike pegasus (1) nike vomero (2) nike zoom structure (1) nordic-walking (2) nordicwalking (8) Normafa (1) No pasarán! (1) Nulladik Balaton Trail (1) nyújtás (2) omni 10 (1) omni 12 (2) Optivita (2) optivita100 (1) optivita ultrafutó kua (1) orfű (1) orrszarvúbogár (1) Őrség (1) oruxmaps (1) őszibarack (1) p.o.d. (1) pannonfunk (3) peldakepeink (2) phoenix (1) phoenix 5 (1) phoneix 6 (1) piros85 (6) plandurance (2) polar (2) Polar RCX5 (1) polar rs800 (1) powersong (35) puki (1) pulzuskontroll (5) pulzusmérés (5) pulzusmérő (6) rádió (1) résztáv (7) Róka és a komák (2) Róka és a komék (2) Runners World (1) runtastic (10) saaby (1) Salomon Szentendre Trail (1) Salomon Ultra-Trail Hungary (1) sár (1) sárd utca (4) Sárvár (1) saucony (10) scorpions (1) sean conway (1) sérülés (6) siófok (2) Sopron Trail (1) sört adni ér (1) sóskút (1) sparmaraton (5) spar maraton (14) stabil cipő (2) staféta (1) Suhanj!6 (1) Süle Zsolt (1) süti (1) Suunto (1) szekszárdi borvidék félmaraton (2) szelidi-tó futás (3) Szénás-kör (6) Szentendre trail (1) szentivánéji futás (1) Szentlászló Trail (1) szigetkör (1) szíjcsere (1) Szőlőskör (1) Tájékozódás (2) tajga trail (1) talpalávaló (57) talpbetét (1) talpi ín gyulladás (1) tapasztalat (1) tárnoki tófutás (2) tartósteszt (1) tátra (1) térdkoptatás (1) terep100 (1) terep50 (2) terepfutás (85) terepfutás.hu (1) terepfutócipő (2) terepfutó edzésterv (1) terepverseny (35) terep hétvége (1) terheléses vizsgálat (2) teszt (1) titkos edzésterv (3) (3) tókör (1) tóparti (5) tóparti futóparti (10) túra (1) turistafutás (3) tv műsor (1) Ultra-trail Hungary (2) ultrabalaton (22) ultrafutás (26) ultramaraton (10) ultratrail (5) UTH (4) UTH55 (2) útvonal (3) vacsora (1) vadlán (2) Vadlán Ultra Trail (2) váltó (4) városnézősfutás (1) vélemény (2) velencei (8) velencei tó (8) verseny (102) versenynaptár (1) Vértes (3) Vérteskozma RocknRoll (1) Vértes Terep Maraton (3) vertical (1) videó (2) vivicitta (1) Vonyarcvashegy (2) VTM (5) we were born to fly (1) withwind (1) wps (1) yi chi (1) yoloka (1) yourstruly (10) youth of the nation (1) yt25 (5) yt50 (4) Címkefelhő

Fuss, ahogy jól esik!

2012.07.12. 10:00 rrroka

A hátunk mögött - 2012 június

Címkék: hátunk mögött

Júniusban Lemúr Miki annyit futott amennyit szokott mostanában futni, 43,5 km a teljesítménye, benne Brutálfutás, amit szívem szerint kettőnek vagy háromnak számolnék. Én rapszodikusan csapkodok idén a 40 és a 120 kilométerek között, most egy nagyjából átlagos 86.5 kirit teljesítettem. A hosszú futások valahogy elmaradtak, úgy állunk, hogy ha maratont szeretnénk futni ősszel (én nem vagyok benne biztos, Lemúr Miki?), akkor most kellene elkezdeni kicsit szorgalmasabban, vagy legalább következetesebben edzeni, mert minden futóismerősünk csúnyán el fog picsázni, hiszen 200-300 kilométereket futnak, mi meg még a felét sem, együtt.  Mindennek erős gátat szab a huzamosan 35 fok fölötti hőmérséklet, a sok munka és részemről komoly motiválatlanság is.
Majd a jövőhéten, majd a jövőhéten.

hatunmogott_2012junius.jpg

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hosszutav.blog.hu/api/trackback/id/tr274647108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pannonfunk 2012.07.12. 17:42:43

Az a vicc, hogy még ennyi edzéssel is jobb maratont fogtok futni, mint én :)

A meleg borzasztó demotiváló tud lenne, ideig-óráig azt lehet csinálni, hogy felkelek ötkor, de amikor ötkor 28 fok volt, akkor csak azért mentem futni, hogy hamár felkeltem...

De most lehűlt a levegő :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.07.12. 17:45:38

@pannonfunk: hát én most konkrétan nem vágnék neki egy maratonnak, de egy velence körnek is csak nagyon lsd. :)
Lemúr Miki az más kategória. :D

pannonfunk 2012.07.12. 18:26:34

@rrroka: Hát ne is. Ma csak egy átmozgató 16 kilinek vágjál neki, aztán jöhet a többi :) Így folytatjátok, jövőre Velencei tavon face-to-face lesz, nem ám ilyen adjunk 20 percet szegény kezdő pannonfunknak :))))

pannonfunk 2012.07.12. 18:27:57

Nem nagyképű akarok lenni, csak remélem azért ez a befenyegetés eléggé motiváló lesz :)

Izmi Tom 2012.07.12. 22:26:56

@rrroka: Jövő héten kell elkezdeni a 12hetes felkészülést! Én heti 4el, 3hétköznap reggel 1 óra 6tól 7ig, szombat vagy vasárnap reggel 6-8ig. Elsőmön szeretnék javítani valamennyit októberben. (2011 márc, 4h33min) Tudnod kell: Érden érdemes :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.07.13. 05:42:00

@pannonfunk: ez nem nagyképűség, nem is fenyegetés, hanem a szorgalmas edzés megérdemelt beérése! :)
@Izmi Tom: lehet hogy egyszer-egyszer csatlakoznék ha össze tudunk beszélni.

pannonfunk 2012.07.13. 06:25:55

@Izmi Tom: Bizony, jövő hét! :)
Nekem 4x3 hét mikrociklus, Vajda Zsuzsi-féle koktél, hétfő 16, benne fartlek, kedden mozgáskordináció-javító szigetkétkör nagyon lassan, szerdán két kör, benne 5'00"-5'10" körüli kilométerekkel legalább 1 kör (ez lesz most résztávozás helyett), pénteken kényelmes 16, szombaton hosszú, 26, 32, 37 km-ek, versenyközeli tempóban (5'35"-5'45").

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.07.13. 08:52:19

@pannonfunk: hát ezzel a heti öt edzéssel bőven 4 óra alá kell menned.

pannonfunk 2012.07.13. 11:45:04

@rrroka: Én a tudomány csodája vagyok, és simán rácáfolok :)

Még mindig úgy vagyok, hogy egyszerűen ami nem kényelmes futás, attól nagyon hamar kikészülök. Most a héten napi 16-okat futok, hogy ne tunyuljak el, a nap többi részében alszom, olvasok, strandolok, és így az 5'45"-5'50" közötti a kényelmes. Csak annyi kellene, hogy maratonon 30-35 km-ig tartsam az 5'30"-5'35" közötti tempót, akkor nem lassulok le a végére annyira, hogy ne jöjjön ki a teljes távra a bűvös 5'41"/km. De az 5'30"-5'35" az 10-15 mp-cel gyorsabb a per pillanat kényelmesnél. Szóval határeset, de van rá remény, hogy meglesz. Ha megint 30 fok lesz, akkor tuti, hogy nem, de ha olyan idő lesz, mint amilyen pl. ma van itt Sopronban, akkor nagyon jó esélyem van rá.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.07.13. 12:49:12

@pannonfunk: futás, strand, szundi - aranyélet! :)
amúgy nagyon szorgalmasan nyomod, jönni fognak azok az eredmények. utána már fejben dől el.

futobotond 2012.07.13. 21:44:26

Tessék elkezdeni többet futni! Mindenki izzadjon! Meg miért csak a többiek szenvedjenek? :)

pannonfunk 2012.07.13. 22:00:15

@futobotond: Én aztán ugyan nem szenvedek :) Olyan jó volt a héten minden reggel 16 kilit futni, szép kényelmesen 1 óra 32-34 perc alatt, kivéve kedden, amikor elvert az eső, de holnap hajnalban azt is bepótolom :)

pannonfunk 2012.07.14. 09:37:25

@rrroka: Nem is, csak ma reggel is szép idő volt, és elmentem futni :) A héten nyaraltunk, és kezd túl sok lenni úgyis a punnyadásból, tegnap egész nap esett az eső, kivéve abban a másfél órában, amikor elmentem futni. Játszottunk, olvastunk, ettünk, nem csináltunk semmit.

futobotond 2012.07.14. 11:28:28

@pannonfunk: Én is a hajnali 15-18 km-ek nagy barátja vagyok. No, nem mindennap, de azért elég gyakran. Kicsit nehezít a 8 órás munkakezdés, ezért sportosan korán kell keljek (futi+utazgatás+zuhi, stb...). Viszont talán családbarátabb dolog, mint az estéket elfutni. Nálam, most szépen gyűlnek a 300+ -os hónapok. Nem gondoltam volna 2-3 éve, amikor szuszogtam, mire fölkapaszkodtam a harmadik emeletre...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.07.15. 08:11:03

@pannonfunk: jóvan, ezt csak ugy mondtam :)

@futobotond: én ha reggel sokat futok akkor nem fog az agyam, és legalább egy órával kevesebbet tudok hatékonyan dolgozni, az meg most nem a legjobb. :) már a pénteki 8 km is megnehezítette a dolgomat, így nekem jobb ha délután megyek futni.

futobotond 2012.07.15. 12:32:21

@rrroka: Pont ez a lényege a reggeli futásnak. Ha az embernek már reggel fog az agya, akkor már azonnal sok kárt okoz a nemzetgazdaságnak. Ha csak tompán ücsörögsz, akkor nincs ilyen veszély :). Kicsit komolyabban: korábban nekem sem jutott eszembe reggel futni, de egészen rákaptam, friss vagyok utána. Egy hátulütője van: nagyon éhes vagyok délelőtt :)

pannonfunk 2012.07.15. 12:58:37

@rrroka: @futobotond: Egyébként ez egy érdekes kérdés. Nekem is friss az agyam utána. Persze ehhez lassan kell futni. Jóleső, kényelmes futás, ez van egy csomó edzéstervben.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.07.16. 06:21:44

@futobotond: @pannonfunk: hát lehet hogy nem sokat edzettem mostanában, de 8km 6 perces tempó biztos nem megerőltető, szóval csak nem túlhajtásról van szó. de nem vagyok ellene, csak mértékkel. mi most magunknak dolgozunk, abba nem nagyon fér bele 1-2 óra hatékonyságcsökkenés.